W sprzedaży ubezpieczeń dotyczących zdrowia i życia kierujemy się zasadą 3 spotkań. Ważne jest dla nas, by osobiście poznać osobę z którą prowadzę proces zakupu polisy ubezpieczenia.
Bardzo często mijamy się z dzień po dniu troszcząc się o nasz wygląd, dom, samochód i wiele innych rzeczy, z których zdecydowanie jedną z najważniejszych powinno być zdrowie i życie Nas i Naszych bliskich.
Skorzystaj z dedykowanej ścieżki kontaktowej.
Skontaktujemy się z Tobą celem potwierdzenia zgłoszenia oraz prześlemy w formie elektronicznej tzw. „Analizę Potrzeb Klienta”– APK oraz informację o zasadach przetwarzania danych osobowych – RODO wymaganą obowiązującymi przepisami prawa. Poinformujemy Cię również o Towarzystwach Ubezpieczeniowych, z którymi współpracujemy.
Weryfikacja sprawy.
Po tym jak dokładnie zweryfikujemy daną sprawę prześlemy na Twój adres e-mail czytelną i szczegółową Analizę Ubezpieczenia wraz z tzw. „ofertami wstępnymi”.
Opracowanie kształtu Twojej polisy.
Porozmawiamy o poszczególnych składnikach ofert i wspólnie wypracujemy ostateczny kształt Twojej polisy.
Po zawarciu polisy ubezpieczenia, w ramach naszej obsługi:
APK, służy przede wszystkim określeniu przez Ciebie ram, w jakich mieścić ma się zakres ochrony ubezpieczeniowej.
Zapytamy Cię wię co to co Twoim zdaniem powinno się znaleźć w polisie ubezpieczeniaoraz jaki jest oczekiwany poziom składki ubezpieczenia, który jesteś gotów zaakceptować. Po zrealizowaniu tego kroku –rozpoczniemy pracę nad ofertami ubezpieczenia.
Działamy na terenie całej polski